اسلایدر

رونمایی از فرش هوشمند جدید
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

فناوری "اینتراکتیو فلور" یا فرش هوشمند که برای پیاده سازی ایده های تبلیغاتی نوین از طریق سفارشی سازی افکت های تصویری به کار گرفته می‌شود در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به نمایش گذاشته شد.فرش هوشمند تصویری متحرک است که مانند یک فرش روی سطح زمین گسترده می‌شود و این تصویر به رفت و آمد و همچنین حرکت افرادی که از روی آن عبور می کنند واکنش نشان می دهد؛ همچنین واکنش و عکس العملی که هر فرش از خود نشان می دهد، متفاوت است.

در این فناوری تصویر روی سطح زمین از یک ویدیو پروژکتور خارج می‌شود که سایز این تصویر معمولا از 30 اینچ به بالا است و این فرشها در محیط های روشن و تاریک در فضای سرپوشیده یا حتی بدون سقف و خارج محیطی، قابل نصب و راه اندازی هستند.برای این فرشها افکتهای مختلفی پیش فرض شده است و از آنجا که این فرشها معمولا مصرف تبلیغاتی دارند هر مشتری می تواند از میان صدهای افکت، با توجه به حرفه خود افکتهای مورد نیاز را انتخاب کند. براین اساس در هر افکت می توان تصاویر و یا فیلم دلخواه خود را جایگزین تصاویر از پیش تعیین شده کرد.

این سیستم از طریق یک پکیج نصب سقفی، روی زمین افکتهای تصویری جذابی ایجاد می کند و نسبت به حضور و عبور افراد از درون محدوده تصویر ایجاد شده واکنش نشان می دهد.فرش هوشمند موجود در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که در بخش هنرهای دیجیتال و با ابعاد 8 در 25 متر به نمایش گذاشته شده است فرصتی را برای آشنایی با این تکنولوژی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده و در این فرش هوشمند حتی امکان حضور در چند نوع بازی برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

از جمله مزایای این تکنولوژی می توان به اجرای بازیهای اینتراکتیو مانند فوتبال مجازی و پیاده سازی ایده های تبلیغاتی نوین از طریق سفارشی سازی افکت های تصویری اشاره کرد.این سیستم را می توان در هر مکانی که نور مستقیم خورشید نتابد نصب و راه اندازی کرد که معمولا در فرودگاهها و بانکها و فروشگاهها و اماکن نمایشگاهی و نیز فرهنگسراها برای پیاده سازی تبلیغات محیطی کاربرد بسیار دارد.به گزارش مهر، ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در 10 بخش اصلی تا 22 مهرماه در مصلی تهران دایر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 19:47
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.